Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Πασχαλινές λαμπάδες.....με αμπαλάζ.......






Καλημέρα σε όλες μας και χρόνια μας πολλά!!!!!!!Έτοιμες οι λαμπαδίτσες με το αμπαλάζ τους να σταλθούν στα βαπτιστήρια!!!! και όχι μόνο..........!!!!Έχω χρησιμοποιήσει οικολογικό κουτί και το έχω στολίσει στο ίδιο ύφος με την κάθε λαμπάδα!!!Πάντα μου άρεσει το αμπαλάζ σε ότι ψωνίζω και πιστεύω ότι χαρίζει περισσότερο το αντικείμενο.........η πρώτη και η δεύτερη λαμπάδα είναι (υπερπαραγωγή)!!!!γιατί η πρώτη είναι για την ανηψιά μου( η οποία μόλις την είδε πήρε την νονά της τηλέφωνο και της είπε ότι την θέλει!!!)και η δεύτερη .....αφού συμφώνησε και η νονά μας....είναι της κόρης μου!!!  η οποία τρελαίνεται για λουλουδάκια και χαντρούλες!!!!και μόλις την είδε μου λέει......μανούλα τέλεια!!! για μένα την έφτιαξες σε ευχαριστώ πολύ!!!!σε αγαπάω μανούλα!!!!!δεν σας κρύβω ότι είναι η αγαπημένη μου!!!!!Σας αφήνω να τις απολαύσετε για άλλη μια φορά........

18 σχόλια:

  1. Φαίη μου είναι όλες πανεμορφες! Ξεχωρίζω τις δυο πρώτες που είναι πιο πληθωρικές και χαρούμενες!
    Τέλεια ιδέα να στολίζεις και το κουτακι αναλογα, δινει ολοκληρωμένο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΡΙΒΩΣ....ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!!!ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΥΓΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!!!ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟ ΣΚΕΨΗ....ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφες αλλά...φτιάξε και μερικές της ΑΕΚαρας!!!!χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΒΡΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ...ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΖΗΤΗΣΑΝΕ....ΟΠΟΤΕ!!!!ΦΕΤΟΣ ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  3. οντως κοριτσι..το καθε προιον ειναι καλο να τυλιγετε αναλογα..και ετσι πολυ ομορφες ειναι..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφες και οι συσκευασίες τέλειες! Μπράβο! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιά τυχερή θα πάρει την τρίτη?
    Είναι φανταστικές!Δεν κρατιέσαι,αν ξεκίνησες απο τώρα φαντάζομαι τι θα γίνει μέχρι το Πάσχα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΝΝΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ......ΚΟΙΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ.....ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΕΣ!!!ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΥΓΕΙ.....ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  6. Φαιη οι λαμπαδες σου ειναι υπεροχες!!!Με το δικιο της η κορουλα σου την επελεξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΓΝΩΜΗ!!!! Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΙΛΗ ΕΙΧΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΓΛΩΣΣΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΩ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ....ΟΠΟΤΕ!!!ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΕΙΞΩ ΑΥΡΙΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΧΡΟΝΙΑ,ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΝΑ ΦΕΤΟΣ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΤΟΥ ΠΑΟΚ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ,ΕΓΩ ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΠΟΛΥ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥ ΠΑΤΑΓΟ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.
    ΥΓ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μια ωραιοτερη απο την αλλη.Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι τέλειες γλυκιά μανούλα!!!! Έλα κι από το σπιτάκι μου να δεις και τις δικές μου λαμπαδίτσες!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...