Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΜΕ ΣΥΡΜΑ!


Πριν περάσω στο κόσμημα οι πρώτες μου δημιουργίες ήτανε τα δεντράκια απο σύρμα τα οποία είτε τα έβαζα πάνω σε ζωγραφισμένο καμβά είτε στολίζανε κάποιους χώρους στο σπίτι.Παρακάτω θα σας δείξω κάποια απο τα αγαπημένα μου!






Αυτό είναι ένα απο τα αγαπημένα μου το οποίο στολίζει την σύνθεση της κουμπάρας μου Σοφίας!




Για αυτό το δέντρο αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποίησα γύρω στα 150 σύρματα 1,5 μέτρο το καθένα,γύρω στις 150 πέρλες γυάλινες και γύρω στις 1500 χάντρες μικρές γυάλινες.Έχει ύψος 50 πόντους και στόλιζει το μπαράκι της αδερφής μου!



Και αυτό μπορεί να φαίνεται απλό αλλά πιστέψτε ήτανε το πιο δύσκολο γιατί τα πέταλα είναι ξεχωριστά το καθένα και όταν το έστριβα λίγο παραπάνω κοβόντουσαν και έπρεπε να τα φτιάξω απο την αρχή γιατί δεν θα βγαίνανε σωστά τα σύρματα.Αυτό όταν το φωτογράφισα μου θύμισε κέντημα!


Σε αυτό το χρώμα μου άρεσε πολύ! Αυτό το κάναμε δώρο στο διευθυντή του άντρα μου!


Αυτό στολίζει τα γραφεία των Ελτά Διδυμοτείχου προς ανταπόδοση της εξυπηρέτησης που είχα!

6 σχόλια:

  1. πολυ όμορφα τα δεντρακια σου, αλλα κατα την γνωμη μου αυτο των ΕΛΤΑ κρέβει την παράσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όλα είναι υπέροχα! Φαντάζομαι τι υπομονή έχεις γιατί φτιάχνω και εγώ(όχι τόσο ωραία όπως τα δικά σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με την Αννα!! Ολα είναι υπέροχα αλλά το τελευταίο μου έκλεψε την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όόόόόόλες μα όόόόλες οι κατασκευές σου είναι έργα τέχνης!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα σχέδια είναι φανταστικά!!! Εκτός του ότι θέλουν πάρα πολύ λεπτοδουλειά !!! Μπράβο σου Φαίη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...